24.01.2015

room details

Hej piger. Eftersom jeg har fået rykket rundt på mit værelse, tænkte jeg, at jeg ville tage nogle billeder af forskellige detaljer på mit værelse. Jeg har lovet jer en ny roomtour, men eftersom at min værelse ikke er helt færdigt endnu, så venter jeg lige lidt tid. Jeg håber selvfølgelig, at jeg snart kan få filmet! Men her er nogle af deltajerne på mit værelse. Jeg synes, at mit værelse er perfekt, som det er nu. Det er dejligt lyst, men alligevel har det søde og fine detaljer her og der. Hvad synes I? Og hvad har I af deltaljer på jeres værelse? Kys

3 kommentarer:

  1. Hvor er det fint søde! Hmm, noget af det bedste ved mit værelse må nok være min fine søstrene grene smykkebox, min enkelt kubus-lysestage, og mit lækre hay sengetøj. <3

    SvarSlet
  2. Elsker dig blog Ida!! Laver du et fødselsdags haul? :)

    SvarSlet
  3. Så fine detaljer, hvor er uret fra?:)

    SvarSlet