29.01.2015

290115

Knit - H&M // Jeans - Tommy Hilfiger // Støvler - Billi Bi // Smykker - Daniel Wellington, BeChristensen, Jane Kønig

Hej piger! Hold da op, hvor er det længe siden jeg sidst har smidt et outfit indlæg op på bloggen. I dag fik jeg simpelthen en stor trang til at vise jer mit outfit, da det er meget basic og utrolig lækkert! Jeg er iført min uld blanding fra H&M, som bliver flittigt brugt! Den er super lækker og utrolig blød. Den er lige en sag for mig! Til har jeg mine nye jeans fra Tommy Hilfiger, da jeg simpelthen har valgt at stoppe med Dr Denim, da de sprækker og mister farven alt for hurtigt. På fødderne har jeg mine Billi Bi støvler, som jeg er utrolig glad for. Og til sidst selvfølgelig en masse smykker fra bl.a. Jane Kønig, BeChristensen, osv. I morgen kommer endnu et indlæg, hvor jeg viser, hvilke smykker, jeg har haft på i dag, hehe. Hvad synes I? Kys


7 kommentarer:

  1. Jeg er også stoppet med at købe dr. denim, da næsten alle mine par også gik i stykker...Hvor meget gav du for dine Hilfiger bukser? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes egentligt bare at Dr Denim er sygt hyped, men overhovedet ikke særlig gode :) Jeg gav 800 kr, hvilket er det hele værd, når jeg ikke skal ud at købe nye bukser allerede om noget tid igen :)

      Slet
  2. Du er så smuk! Lækkert outfit, har samme bluse bare i camel. <3

    Er Tommy Hilfiger jeans ikke ret dyre? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Anna <3
      Jeg gav 800 kr, hvilket er alle pengene værd, da jeg er fri for, at skal ud at købe nye Dr Denim igen om 3 måneder til 400 kr :)

      Slet
    2. Nu har jeg et par Dr Denim som har holdt i et år nu uden at miste farven. Har hørt om flere som også har problemet, men har en teori om vi bruger mindre vaskepulver og så luft tørre vi også vores tøj.

      Slet
  3. Hvor øv det med dine Dr. Denim bukser, men kan klart anbefalde Gina Tricot's Alex Jeans! De er simpelthen så behagelige at gå i, god kvalitet og så er de også super fede! Elsker din blog :*

    SvarSlet
  4. Øv det med dine Dr. Denim bukser, har selv flere par, og har ikke oplevet at de er gået i stykker endnu, men det kan jo stadig nå at ske. Jeg er helt vild med dit outfit på det billede, elsker din tøj stil, den er sååå pæn <3

    Tjek meget gerne min blog ud, det ville betyde rigtig meget for mig <3
    http://www.louslifee.blogspot.dk

    SvarSlet