08.01.2014

my birthday wishlist

klik på billedet for at se hvor tingene er fra

Hej piger! Som nogle af jer ved, så har jeg fødselsdag om blot mindre end en uge! For at være hel præcis, så er det på tirsdag, hvor jeg fylder mine 15 år. Som lidt inspiration har jeg lavet en lille collage med mine fødselsdags ønsker. Det er egentligt mest bare nogle praktiske ting, som jeg ønsker mig år. For det første ønsker jeg mig et par sorte converse. De kan bruges til ethvert outfit og så er de jo bare super skønne! En anden ting, som jeg brænder for at åbne op af gaver, er et Clinique anti-blemish sæt, som er imod uren hud. Jeg er seriøst gået ind i en tid i mit liv, hvor mit ansigt eksploderer med urenheder! Jeg ved næsten ikke hvordan, jeg skal få det væk.. haha. Men ja, selv ser jeg disse ting som værende praktiske ting. Hvad synes I? Kys

7 kommentarer:

  1. Jeg har selv sættet fra Clinique - det er fantastisk og kan virkelig redde en 'dårlig' periode, haha. <3

    matildesblog.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh det er jeg glad for at høre! Håber bare, at jeg får det sæt <3

      Slet
  2. Årh, nogle lækre ønsker! Er vild med skoene, neglelakkerne, sættet fra Clinique, bukserne, Hay hånden... <3
    Har faktisk allerede set sættet på polyvore, ha ha. Ved du for øvrigt hvad sættet fra Clinique koster?

    Knus Anna
    factfictions.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det koster vist lige omkring 250 kroner :-)
      Knus

      Slet
  3. Ej, nogle fine ønsker! Kan det ikke være ret svært at finde noget, man kan bruge, sådan lige efter jul? Eller er du ved at have erfaring? ;-)
    Jeg har selv fødselsdag sidst i februar, og synes aldrig jeg kan finde noget nyttigt at ønske mig.

    cinnamonplease.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Lækre ting! Ønsker mig også nogle af tingene! :))

    Kig gerne forbi:
    // valentinaniewandt.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Jeg havde fødselsdag d.8.!
    Har selv den der lip scrub fra Lush, og elsker den! Det hjælper virkeligt, og så kan man jo også spise det bagefter ;)

    -Isa
    // isasjournal.blogspot.co.nz

    SvarSlet