09.01.2014

sweater weather


jeans - dr denim, sweater - envii, halskæde - jane kønig, ringe - jane kønig og line&jo

Hej piger. I dag havde jeg kun en time i skolen, da vi var så heldige at få fri klokken 10. Det var super skønt, så jeg tog derfor ind til byen med Asta og Stine (tjek deres blogge, ved at trykke på navnet). Derefter tog vi hjem og lavede en lille brunch, hvilket var suuuper hyggeligt! Da klokken blev to, skulle jeg til lægen. Og gæt en gang, jeg har fået noget creme mod urenheder på recept. Er så lykkelig, haha. Nu håber jeg bare, at det kan rense mit ansigt ordentligt. Hvad har I ellers lavet i dag, og hvad synes I om mit outfit? Kys

10 kommentarer:

  1. Årh et fint outfit!!! Efter skole har jeg bare lavet lidt lektier, slappet af, og så skal jeg snart til løb :)))

    SvarSlet
  2. Synes det er en super fed sweat <33

    www.emmaworup.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Ved du hvad det var for noget du fik til dine urenheder? Jeg kunne også godt få brug for lidt hjælp ang. det, haha :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fået noget der hedder Clindoxyl :-)

      Slet
  4. Jeg har også fået noget der har virket på få dage mod urenheder, det hedder clindoxyl og man kan kun få det på recept.. Men det er virkelig dejligt hvis man har urenheder og det gør en meget mere selvsikker:) Poetisk - men det er altså rigtigt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig også det som jeg har fået :-)

      Slet
  5. Elsker din blog!!! <3

    Har du måske lyst til at følges? <3

    SvarSlet