02.01.2014

happy new year with my dear


Så ramte vi år 2014 piger! Jeg kyssede ind i det nye år sammen med min dejlige kæreste Nicolai. Sammen var vi til fest hos nogle af hans folkeskole venner og veninder. Det var skide morsomt og jeg hyggede mig utroligt meget i deres selskab! Nytårsdag stod i afslapningens tegn i sengen med chips og cola. En helt perfekt dag at pleje hovedet på, haha. Hvordan var jeres nytårsaften?
I dag har vi så været en tur på strøget. Jeg fik købt lidt af hvert, så tænker på, om I ville være interesseret i et haul? Skal det så være video eller billeder? Kys

19 kommentarer:

  1. Billede haul for det kan godt nogle gange blive rigtig kedeligt at se sådan en lang video <3

    SvarSlet
  2. Billedehaul - fordi dine billeder er super inspirerende!

    SvarSlet
  3. Video haul! Jeg elsker dine videoer, og det er lidt mere interessant hvis du fortæller lidt om tingene, end et skriftligt haul :)
    Godt nytår!

    SvarSlet
  4. Billede Haul <3 <3

    SvarSlet
  5. Video Haul pleeeeease <3

    SvarSlet
  6. Video haul er det bedsteeeeee !

    SvarSlet
  7. Årh det ville være skønt med nogle billeder! :)

    SvarSlet
  8. VIDEO HAUL :-)

    SvarSlet
  9. Video haul!:-)

    SvarSlet
  10. Video haul og billeder....

    SvarSlet
  11. lyder som en god nytårsaften!!!

    kig forbi!
    knus
    http://every-part.blogspot.dk/2014/01/2014-iwill-make-it-good.html

    SvarSlet
  12. Billede haul!!

    SvarSlet
  13. Super hyggeligt indlæg:-) Video haul ville være fedt :)

    SvarSlet