31.12.2013

my best memories this year


Så mine piger! Nu er år 2013 ved at være omme, og i den anledning af det, vil jeg lige fortælle lidt om mit år til jer, da jeg selv synes, at mit år udfra disse billeder har været fantastisk! Mit år startede forfærdeligt. Det ved nogle af jer, men faktisk er jeg aldrig gået i dybden med det her på bloggen. Det vil jeg heller ikke nu, men jeg vil gerne fortælle lidt mere. I starten af år 2013 tabte jeg mig afsindigt meget, faktisk omkring 7-8 kg (har taget dem på igen nu, haha). Jeg gik faktisk med en depression og fik så lykkepiller i marts som har hjulpet mig helt ekstremt meget. De har hjulpet mig med overskud i hverdagen. Det at stå op af sengen for mig er en sejr. Men ja, så valgte jeg jo skoleskiftet, som gav det hele et ryk. Mit liv så ligepludseligt meget mere lyst ud. Jeg lavede mine lektier, deltog i timerne, var sammen socialt anlagt. Alt dette har bragt mig til det punkt i mit liv, hvor jeg er nu. Jeg blev konstateret rask for depression i starten af efteråret. Jeg har sparket røv og vist at jeg godt kunne! Det så håbløst ud, men jeg er oppe på bakken igen og er klar til at give den mere gas i år 2014! Jeg er blevet en stærk og lidt mere selvsikker pige. Jeg ved hvad jeg vil, og jeg kæmper for det.

Lad os starte foroven.. Min konfirmation. Den dag alle piger drømmer om fra de er små ti år gamle. For mit vedkommende var det en uforglemmelig dag med store forventninger til og endda også overraskelser. Min dag startede ganske enkelt ud med en tur i kirken, hvor jeg selvfølgelig blev konfirmeret med min gamle klasse. Da vi kom hjem fik jeg gæster og den bedste mad blev serveret på tallerkenerne foran os. Da vi nåede desserten lød der noget ude fra vejen som jeg kendte.. Det var Aalborg Garden som kom og spillede for mig og alle mine gæster! Det var så vidunderligt at kunne dele min dag med alle disse skønne mennesker. Dagen var noget helt særligt.

Så nåede vi det punkt i mit liv, hvor jeg valgte at flytte skole. Det var en af de sværeste beslutninger jeg nogensinde har taget. Faktisk valgte jeg skiftet fra den ene uge til den anden. Jeg skulle motiveres og igang med noget nyt end det sædvanelige. Det viste sig at være det bedste valg, jeg nogensinde har truffet. Alle de dejlige mennesker, de motiverer mig sgu. Nok med at jeg lige var startet i klassen, så lå der en Paris-tur med oveni. Det var en oplevelse for livet. Fem dage i byernes by Paris sammen med de dejligste mennesker, som jeg ser hver dag. En tur jeg sent vil glemme.

Ja, så skete der det, at jeg til DM for bygarder mødte min drømmeprins. Ham Nicolai, han stod bare og så så sød ud. Ham måtte jeg bare tale med, var min første indskydelse. Faktisk havde vi skrevet sammen i et år, hvor beskedsamtalen fra hans side startede med: "Hvor ser du sød ud". Jo tak, tænkte jeg bare. Og så skete der egentligt ikke så meget, før vi så et år efter mødtes med ansigterne overfor hinanden. Tro mig, det var kærlighed ved første blik. Jeg husker tydeligt DM aftenen, hvor der var fest for alle os gardere. Nicolai og jeg stod bag en lastbil. Jeg var så genert og han stod bare fint og ventede til, at jeg lukkede min mund op og sagde, at jeg syntes, at han var sød. Da mødtes vores læber. Få sekunder føltes som en evighed. Det var et helvede at sige farvel til ham igen dagen efter, for da skulle vi skilles og hjem til hver sin hjemby. Ham til Holbæk og jeg til Aalborg. Vi skypede i flere måneder før det lykkedes os igen at ses. Denne gang var det så hos mig. Og nu har vi været kærester i godt og vel 4 måneder. Min Nicolai.

En af de sidste minder var DM for bygarder, som jeg også kom lidt ind på i teksten ovenover. Jeg har gået i Aalborg Garden i 5 år nu og jeg elsker det så sindsygt højt. Det er min hobby og jeg dyrker det ud til det yderste. Nogle finder dette nørdet, hvilket jeg forstår 100%. Det ER anderledes. Det er ikke alle der går rundt i en uniform og ligner en tinsoldat. Men det har jeg valgt, for det er SÅ meget mere end bare taktslag og sideretning. Fællesskabet er unikt. Jeg tror næsten ikke på, at man finder et sted hvor fællesskabet er mere unikt end i garderverdenen. Men dette DM var det fedeste. Vi knoklede og sparkede røv til alle konkurrencer end nogensinde før. Med denne interesse skal jeg nok komme langt i livet.

GODT NYTÅR MINE DEJLIGSTE! OG PAS NU PÅ JER SELV. KYS

4 kommentarer:

  1. Virkelig fint indlæg, og hvor var du smuk til din konfirmation!! Gode billeder, knus

    SvarSlet
  2. Hvor er det et skønt indlæg! Hvor lang tid har du haft din blog? :-)

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det som et fantastisk år! Og dejligt at du er så åben omkring de svære perioder, for dem har vi jo allesammen. Selv skiftede jeg også skole i dette år, og det har også for mit vedkomne været den bedste beslutning jeg nogensinde har truffet! Håber at dit år 2014 bliver endnu bedre<333

    // brainstormbyolivia.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. åh så sød historien om dig og din kæreste!
    gid det var mig!

    http://every-part.blogspot.dk/2014/01/2014-iwill-make-it-good.html

    SvarSlet