04.01.2014

beauty products of 2013


Hej piger! Nu hvor vi er hoppet ind i et nyt år, så har jeg fået lidt inspiration fra mine læsere om at lave nogle favorit indlæg om beauty/or something fra år 2013. Jeg har i dag valgt jer at vise mine tre yndlings beauty produkter fra sidste år. Det var ret så svært at vælge ud fra mine produkter hvilke ting, der skulle med. Men jeg kom frem til at det måtte være min MAC powder blush som I ser nederst på mine HAY kasser. Blushen hedder Style og er i konsistensen frost som kan købes i MAC til 195 kr. Den er super naturlig fersken farvet. Jeg fik den anbefalet af en fra MAC, da hun sagde, at den ville passe perfekt til mine blå øjne. Ovenover ser I min Essie neglelak. Super naturlig farve, som man kan bruge til alt slags tøj. Man er heller ikke afhængig af årstiden ved denne. Farven hedder Spagetti Strap og kan købes til 99 kr i Matas. Øverst oppe på den grønne kasse står min elskede MAC læbestift. Læbestiften er i farven Pure zen og er i konsistensen cremesheen. Den er super fin og super naturligt. Dog er der det ved cremesheen produkterne, at de desværre ikke holder færdeligt længe. Men ellers er denne bare en god start, hvis man ønsker sig en læbestift fra MAC. Hvad synes I om dette indlæg? Kys

KOM GERNE MED BUD TIL INDLÆG, SOM JEG KAN LAVE I FREMTIDEN

19 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle lækre beauty produkter!

    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Gør du noget ved dine øjenbryn? :-)
    Jeg synes, det kunne være sjovt at se, hvad du spiser i løbet af dagen. Ved ikke hvorfor? Jeg tror, jeg er lidt foodobsessed, haha.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tegner dem op med min naked basics palette :-)
      Ang. mad så er det ikke det jeg går mest op i for tiden. Jeg spiser som regel bare hvad, der falder mig ind. Så jeg tror ikke, at det vil være særlig interessant, haha.

      Slet
  3. Hvad synes du om mit blog layout?? :) Og elsker pure zen, den er så pæn!

    // http://byjulieagerlund.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Super godt indlæg!(: ville vildt gerne se en video på bloggen med hvad du har købt i mens du var i København eller nogle andmeldelser og gernerlt bare mere af dig! Elsker din blog (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Får I nok højst sandsynligt i morgen ;-)

      Slet
  5. Kbh Haul på video
    OOTD
    Ugens spørgesmål
    Idder til outfits hvis man kan sig det sådan ��
    Flere videoer, elsker når du laver videoer, du er bare så smilende��

    SvarSlet
  6. Hej Ida !
    Måske noget om mad og opskrifter eller et kæreste tag i en video <3<3

    SvarSlet
  7. er det et billed du selv har taget.... for hold da kæft det er fedt fundet på !
    jeg kunne godt tænke mig et blogger anbefaling indlæg, og billeder med detaljer på dit værelse :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har selv taget det <3 tusind tak!

      Slet
  8. jeg har en god ideé til hvad du kan gøre i det her år.... fjerne det der spam noget. altså det der hvor man skal skirve de der tal og bogstaver når man har skrevet en kommentar. det er pisse irreterende !

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved ikke rigtigt, hvordan man gør :(

      Slet
  9. Hvad er der inde i de der HAY kasser? Og hvor kan man købe dem henne? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er tomme, men jeg har proppet neglelak og sådan i dem :-) Salling og HAY butikken, ved jeg.

      Slet
  10. Og hvad koster de. evt. link ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. http://www.designdelicatessen.dk/produkter/217-hay/3549-hay---box-box-desktop/?gclid=CPjA1dik77sCFUhb3godbQoAIw

      Slet