08.12.2013

2. søndag i advent


Så blev det igen Advent, og denne gang kan vi sige 2. søndag i Advent. Jeg vågnede noget så skønt op med tre dejlige piger på mit værelse. Fortæl mig ikke hvor slemt det er at sove tre i EN seng. Det er godt, at man ikke skal det hver dag, haha. Men da pigerne var taget hjem, lå der selvfølgelig en lille pakke til mig. I pakken var der denne skønne Hay notesbog. Årh jeg er så glad for den! Den er virkeligt fin. Med fik jeg også en ny essie neglelak, weee.. Der står desværre ingen farve på lakken, så det kan ikke rigtigt oplyses. Men den er super flot! Hvad har I fået i dag? Hvis altså I får adventsgaver. Kys

7 kommentarer:

  1. Elisabeth Ardens Sunflower parfume der dufter så skønt + en sort basic tee fra Part Two i den lækreste kvalitet! Fine gaver, min søde Ida

    Knus

    SvarSlet
  2. Lækre gaver, heldigt få så store gaver. Elsker hay

    SvarSlet
  3. Uh, lækre gaver! Jeg har fået en HAY kaleido bakke, i mint som er så lækker! Elsker generelt bare HAY ting!! :)

    SvarSlet
  4. Ej hygge og sikke nogle fine adventsgaver du fik :-)
    Jeg fik noget kosmetik.

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Lækre adventsgaver! Jeg var så heldig at få en elvital shampoo, og to træ spækbrætte, til når jeg skal flytte hjemmefra :)

    - josefinechristensen.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Clean set fra Clinique :-)

    SvarSlet
  7. Jeg elsker Hay! Jeg fik en hvidriflet kop fra Royal Copenhagen, så fin!
    http://frekvensen.blogspot.dk

    SvarSlet