09.12.2013

it's too cold outside baby


sweater, gina tricot - jeans, dr denim, boots, dr martens

God aften piger. Jeg er lige kommet ind af døren efter to-tre timers musikundervisning. Jeg er så død nu. Men ja, jeg har lige noget tysk, engelsk og dansk til i morgen, som skal laves. Ellers har jeg i dag været til lægen og ja bare i skole som sædvanligt. I morges valgte jeg at tage min grå sweater med rullekrave på, da den er utrolig blød og varm. Den er såååå dejlig at have på! Helt klart et musthave her til vinter. En fin knold viser også lidt overskud, synes jeg. Hvad med jer, hvad har I lavet i dag? Kys

3 kommentarer:

  1. Smukkeste rullekrave sweater, den må jeg da bare eje!
    Super fin knold du har lavet, kan du ikke lave en guide til hvordan du laver den, eller ellers bare lige skrive og forklare mig det på min mail (anna.larsen.76a@gmail.com)? (:

    Tusind tak på forhånd, kys

    SvarSlet
  2. Hvor er sweateren fed!

    byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hej smukke Ida.
    Kan du lave et indlæg omkring den konjac svamp du fik i gave?
    Har den virket? Jeg overvejer selv at købe den, kan du anbefale den?
    Ps. Super lækker sweater <3

    SvarSlet