26.11.2013

christmas calendar for you


Hey piger! Julen nærmer sig, der er kun 5 dage til den 1. December! Uh, hvor jeg glæder mig som et bette barn til julehyggen. Jeg har i år lavet en kalender for jer, hvor jeg hver eneste dag sætter et indlæg ind på bloggen. Mange indlæg bliver selvfølgelig planlagt, da jeg har lange skoledage. Vi kommer bland andet ind på noget gør dig klar med mig videoer, hår rutine, julebagning osv. en masse blandede indlæg om både julen og alligevel ikke. Jeg vil selvfølgelig forsøge ALT hvad jeg kan for at indlæggene kommer op til tiden, men det skal jeg nok sørge for, at de gør.. Ellers må I bære over med mig. Hvad synes I om min skøre idé? Hehe. Kys

4 kommentarer:

  1. Årh en god ide, glæder mig til at se alle dine indlæg! <3
    cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Fantastisk idé!<3

    SvarSlet
  3. Du har en super flot blog <3
    Tjek meget gerne min, og smid meget gerne en kommentar - ris og ros!

    // Emilia
    bypadilla.blogspot.com

    SvarSlet