23.11.2013

favorite nail polish right now


Hej piger! Jeg følte lige for at vise jer min absolut yndlings neglelak, som jeg har lige nu. Neglelakken er fra Dior og hedder "Dune" i farven brun. Den passer så perfekt til alt og især her i efteråret, selvom der snart er vinter, så vil jeg sige, at den stadig er fantastisk. Jeg bruger den stortset altid. Børsten på neglelakkerne fra Dior er vildt store, det vil sige, at det er meget nemmere at ligge lakken på neglene, hvilket er et must! Og den holder super længe, hvilket også er et must! Det skal forresten lige siges, at jeg har fået neglelakken fra min dejlige kæreste. Den er købt i Sephora til 185 kroner, tror jeg. Hvad synes I? Kys

4 kommentarer:

  1. Den ser så fin ud!:)
    http://www.nannasimonsen.com

    SvarSlet
  2. Flot lak :) den minder mig en smule om pølser??!!!?! Er det bare mig?? :o

    SvarSlet
  3. Lækker lak - er dog selv typen der ikke gider betale mere end omkring hundrede kroner for en neglelak. ♥

    matildesblog.com

    SvarSlet