02.09.2013

autumn nail polishes

Hej alle Idas søde læsere! Jeg hedder Signe, og jeg blogger normalt på bloggen Beauty more Beauty. Som I også kan læse i Idas forrige indlæg, er hun såååå heldig at skulle til den fantastiske franske by, Paris. Derfor er jeg den næste uges tid gæsteblogger, og jeg glæder mig rigtig meget! I er velkomne til at skrive forslag til indlæg, som I gerne vil se, eller skrive en kommentar til mig om, hvad I synes om indlæggene :) 

For tiden er jeg helt besat af Essies flotte neglelakker, som virkelig er i en liga for sig. De holder utrolig længe uden at skalle, er nemme at påføre, og så kommer de i utallige smukke farver.
Jeg har dog formået at vælge mine fire favorit efterårsfarver ud, som er Bordeaux - den dybe mørkerøde farve. Denne er også min absolutte favorit og helt klart en af mine musthaves! Næste farve i rækken er Merino Cool - den støvede blommefarve. Dernæst Sand Tropez - den sandfarvede. Det er den farve, som jeg pt. har på neglene. Sidste farve yderst til højre hedder Maximillian Strasse Her - og den er en støvet grå-grøn farve.
Hvad er jeres yndlingsneglelakker? - og er I lige så vilde med Essie, som jeg er? Knus


3 kommentarer:

  1. Det er nogle vildt fine neglelakker og billeder!

    amalienl.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Super fine billeder virkelig, glæder mig meget til at følge med når du er gæste blogger her på Idas blog!
    Og wow, du er helt vildt god til at påføre det, det er jo slet ikke uden for stregerne!(huden)
    Jeg elsker også selv Essies neglelakker, dog synes jeg de er lidt svære at påføre. Kys
    www.signemoelgaard.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. wowowow, det er jo perfekt lagt! Hvordan gør du?!
    xx

    SvarSlet