31.08.2013

I go to Paris in next week


Hej alle mine dejlige piger! I morgen (søndag) tager jeg til Paris med min klasse og tilmed fredag, er jeg hjemme igen. Men selvfølgelig skal I ikke gå glip af nogle indlæg i den uge, hvor jeg er væk, for jeg har nemlig været så heldig at få en gæsteblogger! Tag godt i mod Signe, som I kan se på billedet ovenover. Hun blogger selv på bloggen Beauty more Beauty. Jeg elsker hendes blog og jeg er sikker på, at I nok skal få glæde af hendes indlæg i næste uge her på bloggen! En masse tanker og kys fra mig af i hele næste uge! Kys

4 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig spændende - både turen, og gæstebloggeren! Hav en rigtig god tur. (:

    Tag gerne et kig forbi min blog:
    - http://factfictions.blogspot.dk

    Kram, Anna.

    SvarSlet
  2. Lav overskiften om til ''i'm going to paris in next week'' - det andet kan man faktisk ikke sige på engelsk :-)
    Men mega god blog du har!

    SvarSlet
  3. Årh hvor er du heldig! God tur.
    Tag gerne et kig (:(:(:

    www.gogolifedk.blogspot.com

    SvarSlet