04.09.2013

fall inspired outfits

Temaet fortsætter i efterårsstilen, og i dag er jeg klar med et par lækre outfits til jer. Her til efteråret, hvor temperaturen daler, og de lange bukser og varme trøjer skal findes frem, elsker jeg at hoppe i et par stramme jeans og en lækker strik eller hoodie. Sneakers går jeg med året rundt, men der skal investeres i et par nye til efteråret, og jeg har i denne omgang forelsket mig i et par Vans med leopard print, som I også kan se i det midterste outfit. Jeg vil uden tøven gå med alle tre outfits! Hvad synes I? :)

5 kommentarer:

  1. Hvor er den hvide strik ude til højre fra? :)

    SvarSlet
  2. - Hvor er den hvide bluse i sættet længst mod højre fra?

    Kram, Anna.

    SvarSlet
  3. Hej Piger, trøjen længst mod højre er fra H&M :)

    Knus Signe
    - gæsteblogger

    SvarSlet
  4. Mange tak! For resten er det en meget fin collage, du har fået lavet dig. (:

    Kram, Anna.
    http://factfictions.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Vildt fede outfits! :-)

    ceciliestenberg.blogspot.dk

    SvarSlet