28.07.2013

selling

       bluse fra VILA str small - budt: __,-                                     jakke fra Ethina str small - budt: __,-                   t-shirt fra cheap monday str small - SOLGT
               sweater fra monki str xs/small - budt: __,-    skjorte fra vero moda str medium/large : budt: __,-      trøje fra ukendt mærke str ca. medium - budt: __,-
              top fra weekday str medium - budt: SOLGT
-            bh fra gina tricot str small - SOLGT                 t-shirt fra monki str medium - budt: __,-

Hej piger! I dag har jeg ryddet helt op i mit skab og har fundet så mange ting, som bare skal ud. Men midt i alt det, der skulle ud, så fiskede jeg selvfølgelig nogle ting fra, som det kunne være, at nogle af jer kunne bruge?? Byd nedenunder og skriv samtidig din mail adresse, når du byder! Kys herfra.

34 kommentarer:

  1. 1# BLUSE FRA VILA MED EN ULV PÅ

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Hej søde Ida!

      Er ret vild med den sweater. Hvad har du selv givet for den? :)

      Slet
    2. Hej smukke
      Jeg gav vist selv omkring 250 kroner for den :-)

      Slet
    3. okay, hvad vil du sælge den for? :-)

      Slet
    4. Vil gerne sælge dig den for 120 kr + porto? Hvad siger du til det? :-)

      Slet
  3. Svar
    1. Benedicte Bay Jensen29 juli, 2013 18:32

      Hej Ida :)
      Er ret vild med skjorten, er den lille i størrelsen siden det er en large?
      Og hvad har du givet for den? :)

      Slet
    2. Hej Benedicte.
      Jeg har taget et billede med den på mig, hvor du så måske kan fornemme størrelsen? Jeg er 159 cm, så jeg vil sige at den er i en fin størrelse i forhold til min højde.

      Billede: http://i40.tinypic.com/2r216r7.jpg

      Jeg tror, at jeg gav omkring 199 kroner :-)

      Slet
  4. #6 UKENDT SKJORTEBLUSE

    SvarSlet
  5. Svar
    1. Hej Ida! Hvad er cirka-prisen for denne trøje? :-)

      Slet
    2. Vil gerne sælge dig den for 60 kroner + fragt! :-)

      Slet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ida

      Er den lille eller stor i størrelsen, og ved du hvad den ca. svarer til i BH-størrelser?(:

      Slet
    2. Jeg bruger selv 70B og jeg kan sagtens passe den! :-)

      Slet
    3. Super - er også selv der i størrelse (:
      - Har du et mindstebud/hvilken stand er den I?^^

      Slet
    4. Har desværre solgt den i dag :-(

      Slet
  7. #9 STRIBET T-SHIRT FRA MONKI

    SvarSlet
  8. Er meget interesseret i den fine jakke fra Ethina. Hvor meget gav du for den og hvor brugt er den?

    Knus Caroline :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har aldrig brugt den og jeg vandt den i en give-away :-)

      Slet
  9. Hej Ida:)
    Jeg er hel vild med blusen fra Vila med ulven! Har du en mindste pris?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil gerne sælge dig den for 60 kroner, hvad siger du til det? :-)

      Slet
    2. Det lyder som en god pris:)

      Slet
    3. Hvad vil du have for cheap monday t-shirt'en?:)

      Slet
    4. 40 kroner, hvad siger du til det?

      Slet
  10. Hej Ida! Jeg vil måkse gerne købe den fede cheap monday t-shirt :)
    Hvad med fragt betaler du eller? og hvad koster det?

    Hilsen Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. 40 kroner + fragt, vil jeg nok sige :-)

      Slet
  11. Hved du hvad fragt koster? :-)

    SvarSlet
  12. Svar
    1. Har tænkt over det, tror jeg spænger fra :)
      Men for vildt lækker blog du har!

      Slet
    2. Det er bare i orden, og tusind tak! :-)

      Slet