27.07.2013

MAC samling


1. Studio fix pudder i farven NC20, den mest dækkende pudder indenfor macs produkter. 2. Fix + spray som opfrisker huden. 3. Mineralize concealer i farven NC15 og den dækker helt fint urenheder. 4. Lipstick cremesheen pure zen B52, min elskede læbestift som er meget cremet i det, så den bruger jeg meget som læbepomade og den er også en del naturlig på læberne. 5. Eyeshadow i farven All that glitters - veluxe pearl, en bronzefarvet øjenskygge som kan bruges til enhver lejlighed. 6. Style frost blush, min blush til kinderne i en meget fersken agtig farve, som bare gør ens look mere frisk. 7. Studio fix fluid foundation i farven NC15, som er macs mest dækkende foundation. Den virker rigtig godt og holder også utrolig godt!

Her fik I lige min MAC samling, selvom jeg ikke har så meget. Jeg har det, som jeg har brug for, og synes ikke rigtigt, at jeg behøver flere "basic ting". Selvfølgelig vil jeg gerne have nogle flere læbestifter, øjenskygger og blushes, men dem jeg har, synes jeg er meget naturlige, og det går jeg efter i første omgang. Hvad synes I om MACs produkter? Kys

5 kommentarer:

  1. Jeg har også den foundation, den er virkelig god! Dækker rødme og mattere. Vil næsten kalde det et mirakelmiddel, haha <3

    SvarSlet
  2. Har dsv. ingen MAC produkter i nu.
    Tag gerne et kig: Astrid-thetrueme.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Virkelig fed blog du har dig - så inspirerede, og rigtig skønne billeder :-)
    Jeg følger dig nu og håber da, at du vil gengælde :-)
    Knus
    www.thefashiondove.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med mac's læbestifter!

    Jeg har en konkurrence i gang på min blog lige nu i øjeblikket, så kig gerne forbi (:
    http://nannalowthomsen.blogspot.dk/2013/07/konkurrence-chic-design-spike-ring.html

    SvarSlet
  5. lækre produkter! Har selv en læbestift og en concealer :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet