31.07.2013

july favorites


Bikini - min elskede hvide blonde bikini fra H&M. I har skam set den før, men følte bare for at vise den igen, hehe. Den er så flot på en, når man er dejlig solbrun og så er den også bare super sød i sig selv. Lilla essie - den har jeg fået af min mormor og morfar, da de var i USA. Jeg er super glad for farven, den er meget sommerlig og simpelthen så fin. Navnet på den er bond with whomever. Mint blå essie - denne neglelak er virkeligt et hit i mit hoved. Farven på den er sååå dejlig at se på, både om sommeren men også om vinteren, synes jeg. Navnet på den er mint candy apple. Dove body shower - okay, lidt mærkeligt at jeg viser en body shower til jer, haha. Men denne dufter bare SÅ godt og jeg elsker den virkeligt over alt på jorden. Den dufter af granatæble og citron. Sandaler - og så til min absolut favorit ting i denne måned. Disse neon gule sandaler fra Billi bi. Jeg elsker dem virkeligt højt, og passer egentligt meget godt ind i min stil. De er også meget behagelige at gå i, da sålen er lavet af skind. Kys

2 kommentarer:

  1. Lækre ting!

    Kan du huske hvad bikinien koster? :-)

    SvarSlet
  2. Du har en meget lækker blog! Elsker dit layout, det er meget enkelt og smukt.
    Jeg har tænkt på hvilken skabalon du har og hvordan du har lavet din blog så smuk??

    Hved godt at der måske er mange der spøger om det. Men jeg vil virkelig gerne vil vide det,
    da jeg selv overvejer at starte en blog op og din bare er så inspirerende!

    Håber du vil svare - Knus Ida

    SvarSlet