18.12.2012

Flytning





Jeg er tilbage! Tilbage efter en weekend med kirkekoncert, besøg hos mosteren, flytterod osv! Vi er endelig kommet ind i huset, og er sådan okay på plads. Jeg mangler selvfølgelig nogle ting, og det bliver nok først færdig torsdag-fredag helt. Derfor får i bare de her billeder af mig (meget ego, haha), fordi der ikke er noget, der er værd at vise helt frem endnu. Det venter jeg lige lidt med! Jeg skal nok få lavet en room-tour til jer på et tidspunkt, men foretrækker i helst billeder eller video? Kys

25 kommentarer:

  1. Seriøst elsker din blog

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tusind tak, hvor er du dejlig!

      Slet
  2. Fede billeder! Du er virkelig køn Ida <3
    Er helt vild med dine bukser, har kigget meget efter sådan nogle. Kan du huske hvor og hvornår du har købt dem? Og til hvilken pris? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det er jeg glad for at høre! Mine bukser er fra Envii og de kostede 250 kroner, ikke så dyrt, da de er vildt lækre! :-)

      Slet
  3. Hvor er dit tørklæde fra?
    - Fed blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mit tørklæde er fra Gina Tricot - mange tak!

      Slet
  4. Du må gerne lave det i en video. Elsker din blog. <3 Og hvor er dine bukser dog lækre..!

    SvarSlet
  5. Har du glattet dit hår eller er krøllerne bare gået ud?<3
    (og jeg ville foretrække en video)<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Har glattet det <3 og tusind tak for din mening!

      Slet
  6. Hvor er dine bukser fra søde? <3

    SvarSlet
  7. Hvilket kamera bruger du?:-)

    SvarSlet
  8. Redigere du dine billeder? Hvis ja - hvor? Og hvad redigere du oftest, ud over at ændre det til sort og hvid? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg redigerer dem i picmonkey.com eller photoscape, som begge er gratis. Jeg redigerer ofte toningen af farven, så der bliver mere dybde i billedet. :-)

      Slet
  9. Har set på fb det der du hænger dit tøj på, kunne du måske vise i en video eller via. billeder, hvad der hænger på det? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan jeg godt! Der kommer måske en video eller billeder i juleferien. :-)

      Slet
  10. Når man skal tage et billede med et canon kamera, skal man så dreje på linsen? Eller kan man gødt bare sætte sig foran kameraet i mens den er på selvudløsning, eller bliver billedet så sløret?
    Hvem tager dine billeder? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal dreje på linsen for at zoome så langt du vil have det. Så kan man så sætte sig foran kameraet på selvudløsning derefter. For at det ikke bliver sløret, kan evt. tage en hånd og så fokusere på den, det sted du vil stå, hvis det giver mening? Den måde bruger jeg, og det virker okay for mig! :-) Jeg tager somregel selv mine billeder eller også får jeg en veninde, bror eller mor til det :-)

      Slet
    2. Okay, mange tak! ;-)

      Slet
  11. Elsker din blog. Du siger at bukserne er fra Envii, men jeg har bare ledt og ledt. Hvilken butik køber du dem i, for der er jo ikke nogen butik i Aalborg der hedder Envii :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jo, mine bukser er fra Envii og den ligger ude i storecentret ude i city syd :-)

      Slet