14.12.2012

Christmas night



For det første vil jeg gerne undskylde mange gange for at starte så dårligt ud på bloggen. Vi skulle have været flyttet i går, men vores flytning blev lige udskudt til på mandag, ih altså! Det er bare træls, især når julen er lige om hjørnet. Så nu bor jeg faktisk på et hotel inde i Aalborg sammen med min mor. Og ja, det lyder sikkert mærkeligt, men vi har bare brug for ro og hygge. Nu hvor vi er inde midt i Aalborg, får vi jo også købt de julegaver, der mangler under juletræet, hehe. Jeg vil så godt forsøge på, om jeg kan få lavet et indlæg på søndag. Er der evt. nogen, der har en idé? Måske mit "outwear look"? Skriv gerne en kommentar, hvis I stræber efter noget særligt. God weekend! Kys

4 kommentarer:

  1. Sikke et godt billede! Elsker din blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det gav virkeligt et smil på læben!

      Slet
  2. Super fint billede!
    Du kunne helt sikkert sagtens lave et 'outwear look'. Ellers kan du skrive hvad du har lavet i weekenden, hvis du får oplevet noget spændende. :-)

    SvarSlet