19.12.2012

Instagram


Jeg er en af de typer, der også har en instragram som stortset alle andre. Jeg kan virkeligt bruge flere timer derinde, bare sidde at glo på andres billeder og ikke mindst selv poste billeder. Som I kan se på billederne ovenover, er det dem, jeg har lagt ud på det sidst. Tag gerne et smut forbi min instagram. Du kan både finde mig ude i siden på bloggen og ved at søge på mit navn som naturligvis er Idasavkov ! Jeg håber, at du tager et smut forbi, det ville glæde mig! Skriv gerne en kommentar med dit navn i, det ville jeg blive glad for! Kys

4 kommentarer:

  1. Du tager virkelig flotte biller!Jeg følger dig allerede. Mit navn er sarah_kristensen ((-:

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Tjekker lige din instagram ud ;-)

      Slet
    2. Nu må jeg altså til at følge dig! ;) Vidste godt du havde instagram, men vidste ikke hvad du hed. Selvom jeg godt kunne havde regnet ud at det var Idasavkov. Haha, min syge hjerne :)<3 Btw, jeg hedder idaherself.

      Slet