08.12.2014

Gifts for mom
Gifts for him

Hej piger! Lige nu sidder jeg i min stue, ser lidt fjernsyn og sammensætter fine collager på polyvore. Jeg har dermed fået sat disse to collager sammen, som kan give lidt inspiration til, hvad man skal købe til fx. ens mor, far, kæreste osv. Jeg har selv utroligt svært ved at købe gaver, hvis jeg ikke har en ønskeseddel at gå udfra. Min kæreste og jeg giver nemlig ikke ønskesedler. Vi køber det, som vi føler for, hvilket også bliver lidt mere personligt så. Men ovenover ser I nogle gode eksempler på julegaver. Både dyre, mindre dyre og forholdsvis billige. Der er i hvert fald lidt til enhvers smag og enhvers økonomi. Har I købt jeres julegaver i år, hvis ikke har I så nogle planer, eller er I bare helt lost? Husk forresten at tilmelde jer min giveaway om et valgfrit Michael Kors ur her. Kys

2 kommentarer:

  1. Virkelig god ide, dig og din kæreste har fundet på! 😘

    SvarSlet
  2. Du har en sød kæreste <3

    SvarSlet