13.12.2014

babyliss curl secret


Hej piger. I onsdags var jeg så heldig at modtage Babyliss Curl Secret krøllejern fra Billigvoks.dk. Hvem har ikke hørt om dette fantastiske jern enten i fjernsynet, youtube eller facebook? Ja, jeg har stødt ind i mange reklamer og videoer efterhånden. Jeg har derfor fået til opgave af Billigvoks.dk at anmelde dette fine krøllejern. I videoen ovenover fortæller jeg lidt om krøllejernet og viser jer, hvordan jeg laver mine krøller og derefter styler dem. Men ja, dette krøllejern er kendt som det automtiske krøllejern, som lige pludselig sluger dit hår - og hey hvem har ikke en frygt for at ens hår bliver revet i stykker indeni? Jeg havde i hvert fald i starten, men det gik hurtigt over, da jeg opdagede at jernet har en funktion, der fortæller hvis ens hår ikke sidder som det skal, og dermed slipper jernet håret igen. Krøllejernet er nemt at bruge, skånsomt mod håret og det skaber effektivt holdbare krøller med et naturligt look. Krøllejernet kan købes lige her til 1199 kr. Hvad synes I om det? Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar