09.10.2014

update from london

Hej piger. Lige nu befinder jeg mig i London, og jeg tænkte, at nu hvor jeg havde fået taget en masse billeder i dag, så skulle i selvfølgelig også have lov til at se et udpluk af dem! I dag har tiden gået med sightseeing fra en bus, gået over Tower Bridge, set buckingham palace og så meget mere. Jeg har også fået shoppet en smule i dag, men alle mine planer for shopping skal nok lykkedes mig i morgen, da vi har sat hele dagen af til shopping, perfekt!! Jeg glæder mig meget til at vise jer mine nye lækre køb! Jeg håber selvfølgelig, at I har det godt hjemme i Danmark. Kys fra London


3 kommentarer:

  1. Flotte billeder! Laver du et London haul? <3

    SvarSlet
  2. Super flotte billeder du har fået taget - er specielt vild med det nederste! Elsker London! :)

    SvarSlet
  3. Årh, vil så gerne til London og opleve de røde busser og telefonbokse, men også Big Ben, Tower Bridge og London Eye! :))

    sisepuedee.blogspot.dk
    -Milla

    SvarSlet