19.09.2014

red nails and blue stripes

Hej piger! Jeg er overlykkelig, fordi i dag er der fredag, ha ha.. Jeg har bare set frem til denne weekend, da jeg bare trænger til at slappe fuldstændig af, få styr på mine lektier og være sammen med nogle dejlige mennesker. Om ikke så længe kommer mine dejlige veninder Signe og Stine. Jeg glæder mig rigtigt meget til at være sammen med dem igen, da det er længe siden. Derudover syntes jeg lige, at I skulle have et indlæg med på vejen. Jeg har i dag eksperimenteret lidt med en ny neglelak, som jeg aldrig rigtigt har brugt før, og jeg er faktisk ret vild med den! Den skiller sig virkeligt ud, udover det synes jeg også, at den røde farve passer godt til min blå stribede trøje. På mine negle har jeg neglelakken Thigh High på fra Essie, Maria black og Jane Kønig ringe på mine fingre, bechristensen armbånd og mit elskede ur fra Daniel Wellington. Hvad synes I? Kys


9 kommentarer:

  1. Sikke en flot lak! Hvor er blusen fra? :-)

    SvarSlet
  2. Du er meget parisisk :D

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Du har en virkelig god stil! Elsker farven du har valgt til neglene :) Hvor er blusen fra?<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak <3 Min bluse er fra Zara!

      Slet
  4. hej ida jeg skrevet en mail til dig for noget tid siden og ville hører om du ikke ville besvare den vedrørende depression, det ville betyde virkelig meget for mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde. Har lige set den, jeg svarer med det samme :-)

      Slet
  5. Er helt vild med trøjen her, den er virkelig alt for sød!

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet