22.09.2014

This autumn i would love to wear

Hej piger. Jeg har for noget tid siden samlet denne collage til jer, da det jo er lige er blevet efterår og det vil sige, at man eventuelt skal ud og have fat i en varmere jakke og et par støvler. Jeg er i år fast besluttet på, at jeg skal eje et par Billi bi biker boots - jeg har de sidste par år craved dem så meget, og endelig føler jeg, at jeg lige som har råd, haha. Udover et par Billi bi støvler, skal jeg have mig en dunjakke fra Uniqlo, som jeg højst sandsynligt køber ovre i London. Ellers synes jeg at collagen giver et godt indblik i, hvad jeg synes er fedt dette efterår og vinter. Har I haft tanker om hvad I skal bære af efterårs-vinter tøj denne sæson? Kys


13 kommentarer:

  1. Din collage der er et perfekt eksempel på alt, hvad jeg går og graver for tiden! Du har gjort det endnu engang, flot <3

    SvarSlet
  2. De støvler er godt nok lækre!

    Www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
  3. Sikke nogle lækre sager du har på din collage. Musthave for mig til efteråret er et par sorte jeans, en hvid silke skjorte og tykke cardigans :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan jeg godt forstå - gode musthaves!

      Slet
  4. God eftermiddag.

    Sikke en dejlig collage, elsker også de støvler og de to jakker er flotte:-)
    Jeg er til jeans, leggins og flotte sweatre eller trøjer i rent bomuld, uld eller silke:-)

    Maria fra
    "En verden af kunst"

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Kan godt forstå dine musthaves - de er super lækre!

      Slet
  5. Helt vildt lækkert indlæg!! Det er det bedste indlæg jeg nogensinde har set, tror jeg!! <3 Det er virkleig lige min stil!! Men det undrer mig selvfølgelig ikke, at der kommer sådan et lækkert indlæg fra sådan en dygtig blogger som dig <3

    SvarSlet
  6. har du links fil comme des garçons trøjen?

    SvarSlet
    Svar
    1. http://www.farfetch.com/dk/shopping/women/item10729340.aspx

      Slet
  7. Tusind tak søde Karoline!

    SvarSlet