27.05.2014

what i am going to wear on thursday

Hej piger. Trods sygdom, igen igen, så ville jeg lige lave et hurtigt indlæg til jer. I går efter skole var jeg en tur inde i byen, fordi jeg skulle købe en gave til min veninde, som skal konfirmeres på torsdag og så ville jeg også gerne selv have noget nyt tøj, som jeg kunne have på i den anledning. Der gik virkeligt lang tid før jeg fandt den perfekte kjole, men så spottede jeg denne lyseblå sag fra Envii til 450 kr, og den måtte jeg bare eje! Den bliver så perfekt her til sommer til fine anledninger og især i Tyrkiet! Åhhh, jeg glæder mig! Jeg er i hvert fald helt vild med denne kjole. Der vil selvfølgelig komme et indlæg på torsdag eller fredag, hvor I kan se mig i denne sag. Hvad synes I? Kys

4 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk, jeg tror også, at den farve vil klæde dig rigtig godt! <3

    SvarSlet
  2. Den er så smuk, og elsker den farve! wow <3

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster dig. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  3. Lav en gør dig klar med mig! :)<3

    SvarSlet
  4. Den er virkelig flot <3
    http://sofiecolsted.blogspot.dk

    SvarSlet