06.05.2014

tiger of sweden


Hej piger. Gæt en gang, hvad jeg fik med hjem fra KBH, da jeg var der i påskeferien. Et par Slip On's fra Tiger of Sweden! Jeg er så meget oppe at køre over, at jeg fik disse dejlige sko med hjem fra Magasin af. Ja, mærket er rimeligt dyrt og folk ser det også meget luksuriøst, hvilket det bestemt også er! Jeg valgte dog at bruge de ekstra penge på et par sko denne gang, da jeg havde prøvet en masse andre slip on's, men da min fod er utrolig smal, så kan jeg ikke passe dem. Da jeg så kom ind i Magasin så jeg disse skønheder, og jeg tænkte, at dem måtte jeg bare eje. De er så utroligt fede og jeg kommer helt sikkert til at bruge dem meget. Jeg måtte slippe 1200 kroner for dem, hvilket er ret overpriced, men sådan er det jo. Hvad synes I? Kys

5 kommentarer:

  1. Hvor er de fede!

    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine! Tillykke med dem <3

    SvarSlet
  3. Ej, jeg kunne sygt godt tænke mig sådan nogle! Jeg har gået og ventet på dette opslag siden dit opslag om KBH <3 Det er lidt skuffende nu, at de koster så meget, som de gør, jeg får aldrig råd til dem :-( De er ellers mega fede!! :-)

    SvarSlet
  4. Wow, de er virkelig fede! Jeg elsker stoffet aka skindet med de "fordybninger" hah

    http://sofiehvii.blogspot.dk/

    SvarSlet