02.05.2014

summer feelings

Summer feelings
Klik på billedet for at se hvor ovenstående ting er fra

Hej piger. Forleden dag sad jeg og sammensatte denne fine sommer inspirerede collage til bloggen. Jeg går virkeligt for tiden og sukker over de mest fantastiske ting, som bliver musthaves her til sommer. Faktisk rører jeg ikke min konto lige nu, da jeg er ved at spare penge op, så jeg kan købe en masse nyt og lækkert sommertøj til sommerferien, hvor jeg skal tilbringe det meste af min tid i udlandet. Noget jeg er begyndt at synes rigtig godt om, er farvede sommer negle og en frisk sommer blush til kinderne. Derudover er alle de her ting på collagen noget, som jeg ville elske at eje. Desværre er nogle af tingene lidt for dyre, men så må jeg finde alternativer, hehe. Har I nogle køb, som I skal have gjort jer til sommer? Kys

3 kommentarer:

  1. Jeg har stadigvæk ikke fået købt dette års bikini/badedragt, men den sorte fra h&m ser virkelig lækker ud! nogle andre jeg ikke ville have noget imod at være iført ville være disse: http://goo.gl/GYI4WY, http://goo.gl/j8iBKa :)
    kig endelig forbi!
    Isabella-jl.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Helt vild lækker collage, den er simpelthen så fin og frisk!!

    Jeg ville elske at eje den sorte bikini, chanel lakkerne, clean sættet, mac læbestifterne, ray ban brillerne, og balenciaga sandalerne, men det forbliver vist en ønske... ;-)

    Jeg har selv lige fået fat i peaches fra mac - den bliver så perfekt til sommer, og har den fineste sommer farve.

    Knus Anna // annamoellerlarsen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Skal have købt en bikini og nogle shorts. Og nok også en farverig læbestift! <3

    SvarSlet