13.05.2014

my favorite perfume

Hej piger. Trods terminsprøver i går og i dag, så får I selvfølgelig lige et indlæg med på vejen! I går havde vi dansk terminsprøve, hvilket jeg synes gik utroligt godt! I dag havde vi så matematik terminsprøve, og det gik også helt fint. Er spændt på at få begge afleveringer tilbage, hehe. Jeg vil i dag vise jer min yndlings parfume af alle dem, som jeg ejer! Mange af jer kender helt sikkert parfumerne fra mærket Clean. De er utrolig hyped, men det fortjener de også helt sikkert! Jeg har parfumen i duften Rain, som naturligvis også dufter lidt af regnvejr. Hvis I forstår? haha. Den dufter i hvert fald helt vildt friskt, og jeg elsker den virkeligt. Hvad synes I om cleans parfumer? Kys

11 kommentarer:

  1. Har to Clean parfumer. Syntes at den ene er rigtig god! Den anden er jeg lidt træt af, og det er faktisk Rain. Haha! :)

    SvarSlet
  2. Har hørt så meget godt om Clean's parfumer, måske jeg snart skulle prøve en!

    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. jeg elsker clean's parfumer, de er så lækre. Kan ikke så godt lide så meget blomstrer, og stærke dufte. Så clean er perfekte!! Har selv Rain.

    www.clapyourhands-julie.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Har også selv en af Clean's parfumer, nemlig Skin. Den er virkelig god og en god hverdags parfume, da den ikke dufter for kraftigt og parfumeret.

    SvarSlet
  5. Har aldrig prøvet dem, men har kun hørt godt omkring dem! :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  6. Har skin, rain og warm cotton.
    Min favorit er warm cotton, den dufter så ren, frisk og rar synes jeg.

    SvarSlet
  7. Tør ikke købe en, jeg prøvede nemlig clean cotton, og den lugtede desværre af toiletrens :(

    http://frekvensen.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Hvor har du købt den og hvad har du givet for den? Overvejer nemlig at investere i en ny parfume og Cleans parfumer virker som nogle gode parfumer!<3

    SvarSlet
  9. Har den præcist samme selv - ih, den er så god! <3

    - Btw, held og lykke med alle prøverne, og resultaterne! :D

    annamoellerlarsen.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Jeg har præcis den samme - den er mega god!

    SvarSlet
  11. Hvad har du brugt til at opstille billederne så fint? :)

    SvarSlet