10.05.2014

girly birthday outfit

top - h&m, skaterskirt - asos, leggins - h&m, sneakers - tiger of sweden, armbånd - bechristensen, ur - daniel wellington

Hej piger. I går aftes var jeg til en af mine bedste veninders fødselsdag, hvor vi hyggede os utroligt meget og spiste lækkert mad. Selvfølgelig skulle jeg være lidt finere på den, end bare til hverdag. Så jeg hoppede i min nye blondetop fra H&M, skaterskirt, et par leggins og til sidst mine tiger of sweden sneakers. Hvad synes I om outfittet? Kys

11 kommentarer:

  1. Super fint:)
    isabella-jl.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Mega flot, dit nye år klæder dig altså virkelig godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tusind tak sødeste <3

      Slet
  3. Hey, hvad hedder den skrift som du har brugt på din header? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan virkeligt ikke huske :-( sorry <3

      Slet
  4. Lyder hygge! Så lækre sko btw :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var utroligt hyggeligt, og tusind tak :-)

      Slet
  5. Jeg kunne vildt godt tænke mig en "What's in my bag" video på youtube :)

    Elsker forresten dine slippers!

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal da tænke over! :-)
      og tusind tak <3

      Slet
  6. Det er så fint et outfit du har på der, og skoene er jeg især vilde med! :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis du lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet