11.03.2014

new in from mac


Hej piger! Længe siden sidst, har simpelthen haft alt for meget at se til. Men jeg er stærkt tilbage!
Sidste weekend var jeg en tur i salling med en af mine veninder og gæt engang, jeg kunne slet ikke lade vær med at tage nogle mac produkter med hjem. Ih altså, jeg er sååå in love med deres produkter! Men jeg endte så ud med at købe en læbestift og en mascara. Læbestiften hedder Amoruous og er i konsistensen Satin. Farven bliver kaldt glødende tranebærs agtig, og det synes jeg egentligt passer meget godt! Jeg har forresten læbestiften på i min seneste video, der handler om konfirmation. Det andet produkt jeg købte var så en mascara, som hedder False Lashes. Det er første gang, at jeg prøver en af deres mascaras, og jeg er positivt overrasket! Den er så perfekt til mine vipper, da den både giver fylde men også en smule længde. Jeg har aldrig prøvet noget lignende, og jeg er så happy about it, haha. Disse to køb som jeg har gjort mig er helt fantastiske! Er jeg den eneste der elsker mac? Og hvad er jeres yndlings produkt derfra? Kys

Forresten, har I hørt om vi unges covergirls konkurrence, som lige er startet? Jeg har tilmeldt mig, og jeg ville blive så glad for din stemme! Link her .

4 kommentarer:

  1. Årh hvor lækkert! Hvad måtte du give for produkterne? Jeg er vild med læbestiften! <3

    Jeg kunne så godt tænke mig nogle flere MAC produkter, da jeg kun har deres pro longwear concealer - den er til gengæld super god!

    Jeg stemmer selvfølgelig på dig, smukkeste Ida. <3

    SvarSlet
  2. ELSKER Mac. Har også alt for mange produkter. ;) Men jeg kan rigtig godt lide deres paint pots og deres Fix+. <3

    SvarSlet
  3. Lækre ting!
    Farven er virkelig fin på dig mht. læbestiften :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Vildt lækker farve!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet