12.03.2014

Konfirmation 2014

Klik her for at se hvor de overstående ting er fra.

Hej piger! Så blev det tid til det første indlæg i min konfirmationsserie. Jeg har valgt at jeg ville starte med at vise jer en collage, som jeg lavede for lidt tid siden. Denne collage omhandler bl.a. kjoler til konfirmationen, selvom alle nok alligevel har fundet deres kjole, så synes jeg nu alligevel, at jeg ville dele dette. Jeg er helt slugt af Lucca Brides kollektioner i år, og jeg ville helt klart selv vælge en fin kjole derfra, hvis jeg skulle konfirmeres igen. I må meget gerne linke hvilken kjole I skal have på på jeres dag, eller hvilken kjole i blev konfirmeret i. Kys

3 kommentarer:

  1. Sikke en fin collage! - Jeg kan super godt lide kjolen i midten. :-)

    Jeg skal selv konfirmeres i en kjole fra Real Silks 2013 kollektion - og så kostede den 500 kr, så det gjorde jo heller ikke noget. Jeg kan desværre ikke finde den på nettet.

    Mange hilsener Anna

    SvarSlet
  2. Wow collagen er virkelig flot, ville ønske jeg skulle konfirmeres i år<3

    SvarSlet
  3. Min kjole er fra Acne. Jeg er mest til noget stylish-fashion agtigt og meget enkelt :-)
    http://www.lyst.com/clothing/acne-pinch-crepe-dress-beige/
    Fin collage <3

    SvarSlet