24.02.2014

DAY by Birger et mikkelsen



Hej piger. Jeg var jo somsagt i København i min vinterferie, og det endte jo selvfølgelig ud med en tur på strøget med min skønne veninde Klara. Som en forsinket fødselsdagsgave, havde jeg fået penge af min mor til at købe en toilettaske/makeuppung fra DAY by birger et mikkelsen af. Jeg havde nemlig fået et cover til min iPad derfra, men det ville jeg hellere bytte til denne. Som Aalborg jo er, så kunne jeg ikke finde den i sort nogen steder, haha. Den er så fin og helt klassisk. Hvad synes I om den? Kys

6 kommentarer:

  1. Den er så fin!

    http://fairestaddiction.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Åh, jeg elsker den! Ønsker mig den i konfi-gave. :-))

    Knus herfra // phandangoo.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Rigtig fed, har selv en der minder meget om den <3

    // bypadilla.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg elsker Day, har selv 3 almindelige tasker. <3

    Jeg har netop startet en giveaway, faktisk min første, måske du havde lyst til at kigge forbi, og måske være med?

    http://amorspil.blogspot.dk/ ^^

    SvarSlet
  5. Hvor er den flot!
    asimplefeather.blogspot.dk

    SvarSlet