04.12.2013

my everyday makeup


1. Urban decay Naked basics palette. Denne palette bruger jeg hver eneste dag. Med den brune farve som hedder "Faint" udfylder jeg mine øjenbryn med. Sommetider bruger jeg også de andre farver som er meget naturlige på ens øjenlåg. Denne palette er undværlig. Jeg ville ønske, at jeg havde flere af de paletter, hehe. Men nu er det jo snart jul, såååå, hehe. 2. Max Factor clump defy false lash effect mascara. Yndlings mascaren over dem alle! Den laver ingen klumper og den gør ens øjenvipper helt vildt lange, selvom jeg har lange i forvejen, hehe. Det er klart den bedste mascara jeg nogensinde har haft. Den koster vist kun 80 kr på tilbud i matas lige nu! 3. Mac brow set. Dette er et gele til at sætte ens øjenbryns hår, så de bliver stive og ikke flagrer over det hele, hvilket nogle sikkert kender alt for godt til! Den er super god og koster ku 150 kr i forhold til at det er et mac produkt. Jeg er meget tilfreds. 4. Mac studio fix powder. Absolut den bedste pudder i verden, som man overhovedet kan få! Den er dog også ret dyr, men jeg vil sige, at pengene er fandme også den værd! Den dukker utrolig godt og gør ens hud hel mat og ikke skinnende. Prisen på denne er 210 kr. 5. Mac mineralize concealer. Jeg bruger concealer til at dække mine rødmer og urenheder i ansigtet. Mange bruger også concealer til at dække ens render under øjnene, det har jeg dog aldrig rigtigt gjort. Men denne concealer er super fin. Den er ret flydende og utrolig nem at blende ind i huden! Hvad synes I? Kys

2 kommentarer: