17.12.2013

I would love to own these things


Åh, kender I det, hvor man bare ønsker sig nærmest alt fra et bestemt mærke. Sådan har jeg det i hvert fald med HAY. Jeg synes, at det er et skide fedt mærke! Jeg er vild med enkeltheden i det, men alligevel er det faktisk ikke helt enkelt. Ja, hvordan kan man egentligt beksrive HAY? Stilrent? Jeg ved det ikke rigtigt. Jeg ved bare, at jeg synes utrolig godt om deres møbler. Hvis jeg havde pengene var alle disse genstande ovenover allerede på mit værelse, hehe. Har I også et absolut yndlings mærke? Det kan være alt fra møbelmærker til tøjmærker. Kys

HUSK AT DELTAGE I MIN GIVE-AWAY OM ET CASIO UR LIGE HER

3 kommentarer:

  1. Åh, det er virkelig også nogle lækre ting du har fundet frem. (:

    http://fairestaddiction.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg er også helt vild med Hay! Du har ret, det er meget stilrent, og hvis man vil have fat i tidens tendenser, er Hay det helt rigtige sted at gå til.
    Jeg synes Hay's ting er vildt fede, men de passer bare ligesom ikke rigtig til min personlighed, hehe. (Det er lidt mærkeligt.. Jeg kan godt lide det, men det passer slet ikke til mig.) Jeg er mere sprudlende, og jeg har slet ikke nogen stil på mit værelse - der er alt muligt, og alle mulige farver :) Jeg synes ikke, det ser vildt godt, men jeg har faktisk ret svært ved at lave om på det, for jeg gang jeg prøver, ender jeg med, at det er de samme gamle nips ting, haha. Så jeg ved egentlig ikke om jeg har et favoritmærke? Jeg har aldrig rigtig gået op i den slags ;)

    SvarSlet
  3. HAY er helt klart mit ynglingsmærke! Jeg har kasserne og en bakke, fra din collage. Jeg har også deres kobber bøjler, og et smalt tøjstativ!! Åh jeg elsker det mærke og der er også flere ting der står skrevet højt på ønskelisten til jul :-)

    SvarSlet