18.12.2013

five random questions


Hvorfor fik du lyst til at blogge?
Åh, der må være mange grunde. En af de vigtigste ting er, at jeg nok er sådan en person, som gerne vil ud til andre piger med meninger og budskaber. Jeg kan rigtigt godt lide at vise, hvad det er jeg laver i min hverdag. En anden ting er, at jeg har det som et slags pusterum for mig. Bloggerland er bare et pusterum for mange bloggere. Det er her, hvor man kan komme ud til folk med det, som man vil sige. 

Hvad inspirerer dig i din hverdag? 
Bloggerland er klart et sted hvor jeg går hen og finder min inspiration. Andre kilder såsom instagram, tumblr, weheartit, osv. er også nogle gode inspirationssider. 

Hvornår begyndte du at blogge? 
Tilbage i december år 2011 begyndte jeg på at blogge på en gammel blog, som hed life is a laugh. Åh gud, såååå kikset. Der delte jeg de underligste ting med mine følgere, og min blog i dag er så meget anderledes. Selv jeg som person har ændret mig utroligt meget. Så holdt jeg en pause fra sommeren 2012 til julen 2012, hvor jeg så begyndte at blogge igen, men denne gang her på denne blog. Jeg har faktisk allerede været her på bloggen i lidt over et år. Hvornår begyndte du at følge mig, kan jeg så spørge om?

Hvordan vil du beskrive din stil?
Det er så en af de svære spørgsmål. Ofte stiller jeg faktisk mig selv dette spørgsmål. Jeg har nok ikke helt fundet ud af det endnu, haha. Men altså, jeg er nok mest til sort, hvid og grå. Farver, det er desværre ikke helt så meget mig. Enkelte gange kan det måske godt være. Ellers vil jeg beskrive min stil som værende rolig og afslappende. Måske har I et bud? hehe.

Hvilke ting forlader du aldrig dit hjem uden? 
Ét min mobil! Jeg føler mig nøgen uden den. Okay, nu lyder jeg som en eller anden asocial idiot. Men jeg synes, at det er rart at kunne have kontakt til omverdenen. Efterhånden har jeg jo også alt derpå, fx mine noter osv. Her i vinteren er det helt klart også mine vanter. Det kan godt blive koldt at stå og vente på min bus, som altiiiid er forsinket, haha. Og til sidst, min pung! Det er altid rart at have sine penge på sig, det er i hvert fald ret så vigtigt for mig i nogle tilfælde. 

HUSK AT DELTAGE I MIN GIVE-AWAY OM ET CASIO UR LIGE HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar