28.10.2013

october favourites


Her så mine måneds favoritter! Først har jeg mine blå og hvid stribede trøje fra Zara. Super lækker og dejlig i hverdagen. Især de dage, hvor man bare river noget ud af skibet, hehe. Anden ting er min naked basic palette, som jeg købte, da jeg var i Paris. Åh Gud, savner den by så meget! Men den palette bliver brugt hver eneste dag. Mine bryn bliver farvet med farven faint og tit har jeg en neutral farve på øjenlåget. Tredje ting må så være min brune neglelak fra &other stories. Så fin, det er den virkeligt! Den passer perfekt til efterårets farver. Fjerde ting er min Marc jacobs Daisy parfume. Den dufter fantastisk! Og så minder den lidt om sommeren, som jeg lidt går og savner, hehe. Femte og sidste ting er min 3 minute miracle hårkar fra Aussie. Den er helt klart mit favorit produkt til hår. Den virker så godt og gør bare ens hår silkeblødt. Helt klart et produkt alle burde eje! Hvad synes I? Kys

6 kommentarer:

  1. Hvor høj er du? Og hvilken størrelse er din Zara-trøje?
    Overvejer nemlig selv at købe den (over nettet), men er meget i tvivl om hvilken størrelse, jeg skal vælge.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan ikke finde stribede trøje fra Zara på deres side. Du siger at du kan? Vil du ikke sende et link? :)

      Slet
  2. Jeg har også Naked basics, den er så god, hvis du ikke har brugt den endu så glæd dig!

    amalienl.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Der står ellers hun bruger den hver dag - haha.

      Men eelsker trøjen fra Zara, virkelig fed!

      cirkee.blogspot.dk

      Slet
  3. Kan du huske hvad den butik hed du købte din naked palette i ?��

    SvarSlet
  4. Virkelig nogle lækre ting, har selv trøjen, og er rigtig glad for den!
    - http://josephinefolkmann.blogspot.dk/

    SvarSlet