30.10.2013

curly hair, white knitwear




knitwear, gina tricot - jeans, dr denim - boots, dr martens - watch, casio

I dag har jeg brudt grænser!! Haha meget spontan sætning at starte med, i know. Vi var med skolen ude at klatre i nordkraft. Det var så fedt at prøve og jeg vil så gerne igen. Har I nogensinde prøvet at klatre før? Nå, men så jeg kom hjem her ved en halv fire tiden.. Så tænkte jeg som sædvanligt, hmmm... I fortjener sgu et indlæg! Så jeg hev kameraet frem og det fik moderen i hænderne, haha. Om lidt skal jeg til min første major træning i garden (I aner sikkert ikke, hvad det er, haha). Og jeg glæder mig sådan til at komme i gang, det bliver så godt! Hvad synes I om mit meget neutrale outfit i dag? Kedeligt eller det egentligt meget pænt? Jeg ved ikke rigtigt. Kom med jeres mening! Kys

6 kommentarer:

  1. jeg er vild med sweateren, oversize og lækker! <3

    SvarSlet
  2. Har gået til klatring i 6 år:) Det er pisse fedt, og man bliver mega stærk af det:) <3

    SvarSlet
  3. Du ser jo pisse godt ud, og fedt outfit!

    cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Super smuk og gennemført blog - du har lige fået en fast læser! ;-)

    Du må meget gerne tjekke min splinternye blog ud: http://www.linnealafleur.blogspot.dk/

    Mange knus, Linnea. :-)

    SvarSlet
  5. wow sikke en lækker blog du har dig!
    Virkelig en gennemført blog, det kan du godt være stolt af! :)
    Du er så naturlig smuk, også har du bare de smukkeste store billeder!
    Jeg er nu fastlæser af din blog, og håber du måske har lyst til at følges?

    Knus Sofie
    Kig forbi!
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Møglækker strik!

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet