05.10.2013

I bought myself a gray knit




Hey tøser. I fredags efter skole, hvor jeg altid har tidligt fri fra skole (blær blær, haha), der tog jeg lige et hurtigt smut ind omkring centrum. Jeg går jo i skole i centrum, så det var så nemt. Da jeg havde sendt min veninde med bussen, kunne jeg ikke lade vær med at kigge efter en ny strik. Jeg fik så øje på denne lækre sag fra Gina Tricot. Den kostede 199 kroner, hvilket jeg synes er et godt køb! Den er så lækker og blød, wow jeg elsker den. Den bliver så meget et musthave her til vinter. Hvad synes I? Kys

10 kommentarer:

  1. Hvad størrelse har du købt den i? Den er super lækker! ��

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg købte den i XS, da den er meget stor i størrelsen <3

      Slet
  2. Den er super lækker, men den ser dog lidt stor ud. <3

    Tjek gerne min blog ud, hvor jeg bla. Har en giveaway igang..
    http://emiliebertil.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Super flot trøje til en super smuk pige ;-)

    SvarSlet
  4. Svar
    1. Jaaaaa, men når jeg slår det op, så siger den begge dele :( bliver forvirret, haha

      Slet
  5. Uh den er lækker!
    Vil vildt gerne se dig med den på, og hvorledes du vil style den :-)

    Kig gerne forbi:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet