18.10.2013

femilet blonde bra




Åh mine piger, nu har jeg længe kigget efter denne skønne BH fra Femilet. Jeg startede dagen ud med brunch på Cafë Sigurd inde i Aalborg, nøj hvor var det godt! Scrambled egg, bacon, pølser, pandekager, græsk yoghurt og en masse lækkert frugt. Perfekt måde at starte sin fredag på! Derefter gik vi Aalborg rundt, og nu hvor jeg var her, så kunne jeg ligeså godt, hehe. Så jeg gik i femilet og spottede den, som jeg nu længe havde kigget efter. Den er så fin, og det at man kan se BH detaljernes blonder i ens trøjes kant, det gør bare det hele meget mere spændende. Den pynter virkeligt, og jeg er utroligt glad for den. Den kan købes i Femilet til 250 kroner, og så er der jo puder i, hvilket er et must for mit vedkommende!! Hvad synes I? Kys

7 kommentarer:

  1. Har selv kigget på den så mange gange! Og er bare nød til snart at købe den. Den er SÅ fin! Også bestemt som du skriver fordi der er puder i, det gør den en del federe at have på :) Har bare tænkt over SÅ mange outfits med den på. Kan godt forstå du måtte eje den :) Knus.

    josefinechristensen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis! Håber at du får købt den og bliver glad for den!! :) kram

      Slet
  2. that's just beyond everything!

    SvarSlet
  3. Hvad str. har du din i? Har også kigget meget på den (tror jeg sådan har samme str. som dig :)) <3

    SvarSlet
  4. Den er vildt lækker! Jeg har selv 2 bare i hvide, og de er så behagelige at have på :-)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Er den rar at have på, selvom der ingen bøjler er i? :-)

    SvarSlet