21.08.2013

my sneakers collection


Nike air force1 - Nike free run 5.0 - Vagabond shoes - Converse All-Star

Hej piger!! Nu er det næsten en hel uge siden, hvor jeg har lavet et ordentligt indlæg på bloggen.. Jeg har simpelthen så travlt for tiden. Det vælter ind med lektier, hvilket jeg slet ikke er vant til, så der er en masse at se til. Jeg skal vist bare lige ind i hverdagens rytme igen. I dag tog jeg tidligt hjem fra skole pga. migræne, så jeg fik sovet i en masse timer og så tænkte jeg, hey I fortjener sgu et indlæg efter så lang tid! Jeg savner virkeligt at blogge, det er bare svært altid lige at finde tid til det, hvis I forstår! Men ovenover ser I mine yndlings sneakers, som jeg faktisk nærmest kun går med i hverdagen. Hvad synes I? Kys

5 kommentarer:

  1. Lækre sko! Har også Nike air force :)
    Tag gerne et kig: Astrid-thetrueme.blogspot

    SvarSlet
  2. Kunne godt bruge alle dine sneakers, de er så lækre!
    Og desuden elsker jeg din blog, den er så inspirerende <3

    SvarSlet
  3. Så flotte hver og en!

    Cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Har også lige købt Nike air force1, dee er såååå fine!

    www.emmaworup.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Hvor er det nogle fede sko! Hvor har du købt dine nike air force1? (:
    Og for resten: Har set nogle af de lamper, i din roomtur, som hænger ovre ved dit skrivebord, og jeg er faldet for dem, hvor er de købt?

    Tag gerne et kig: http://factfictions.blogspot.dk/
    Xoxo Anna.

    SvarSlet