04.06.2013

may favorites


Cowboy jakke - min elskede jakke, som jeg havde på blå mandag, men bruger den helt vildt lige for tiden! Jeg synes, at den er så fed og så er den heller ikke sådan vildt varm. Nike air force1 - ååh, mine nike babyer (<3), de passer bare til alt og så dejlige at gå i. Kan virkeligt ikke andet end at elske dem! Mascara - min nye mascara som jeg fik i konfi gave som hedder Doll eyes fra Lancome. Super god og den klumper slet ikke! Klart min favorit af alle mascara som jeg har prøvet. Neglelak - som I ved, så elsker jeg Essie og det er denne neglelak nemlig også fra, åha.. Den er i farven blanc og passer til alt! Solbriller - jeg har brugt mine solbriller fra gina tricot rimeligt flittigt pga. det gode sommer vejr! Jeg har dog bestilt et par nye par, mon I kan gætte hvilke? hehe. Men midlertidig er disse super fine. Kys

17 kommentarer:

  1. Elsker især cowboy jakken og skoene! Er det ray bans du har bestilt? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også helt vild med det selv, hehe :-) Og ja, det er det nemlig <3

      Slet
  2. Hej ida!
    Jeg er helt vil med din blog og din instagram du er så sej <3 jeg ville blot høre om du ikke kunne lave et indlæg og dine ynglings instagrammers? det kunne være så feeeeeedt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej med dig. Det er virkeligt en god idé! Jeg lover, at jeg kigger på det. Kys

      Slet
  3. Wow, vildt fede items!

    - mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. kan virkelig godt lide det hele :) Er en del misundelig på din mascara fra Lancome. Den er bare WOW så god :)
    du er simpelthen så naturlig køn! & er vild med din stil, selvom jeg selv er en del farveforskrækket, desværre..

    http://josefinechristensen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er altså også bare sååå god! Den er virkeligt pengene værd, helt klart. Og tusind tak for de søde ord, det betyder meget! Kys

      Slet
  5. Virkelig lækre ting! :)
    Kig meget gerne forbi: Astrid-thetrueme.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak! Kigger forbi med det samme :-)

      Slet
  6. Hvor har du købt jakken? :-)

    SvarSlet
  7. Hvor har du købt dine Nike air force henne, og hvad gav du for dem? :-) Elsker din blog og din instagram, virkelig! Og så er du også bare så naturligt smuk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Naked og gav vist 600 kroner :-) Og tusind tusind tak, hvor er du dejlig <3

      Slet
  8. Ved du hvilken model din cowboyjakke er, eller kan du evt. sende et link? Håber ikke det er til for meget besvær, men det ville være skønt hvis du ville hjælpe :-)

    SvarSlet
  9. http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?langId=-1&storeId=12556&catalogId=33057&productId=8956906&categoryId=209747&parent_category_rn=208526

    SvarSlet
  10. Juliane Hansen09 juni, 2013 15:21

    Hej Ida.
    Jeg elsker virkelig din blog og din instagram! Du tager de fedeste billeder og jeg synes du er super god til at blogge!
    Du er vildt inspirerende og så naturlig smuk! Du virker også super sød!
    Jeg ville bare lige høre om du kan huske hvornår du købte dine solbriller fra Gina Tricot?

    Knus Juliane

    SvarSlet