12.05.2013

happy mother's day


Hva så alle mine skønne læsere? Hvad har I gjort på dagens anledning for jeres dejlige mor? Jeg har som I kan se ovenover bagt cupcakes, hehe. Senere vil jeg tage ud til min venindes konfirmation, hvor jeg giver hende en, som der står "Tillykke" på, bare for at være sød, haha. Det var egentligt ikke meningen, at jeg ville have lavet noget i dag, men så fik jeg dårlig samvittighed, sendte min mor ud ad døren og så begyndte jeg i køkkenet, hehe. Jeg håber, at I forkæler jeres mødre i dag, husk at det er dem, som har givet jer livet! Kys

5 kommentarer:

  1. Virkelig fint!
    Min lillesøster og jeg er skilsmissebørn, og var i dag ved min Far, så vi tog hjem til min mor, og overraskede med croissanter og blåbær, og en lille gave. hehe:-)

    SvarSlet
  2. Så sødt!
    Jeg har givet et kort og noget lækkert chokolade til min mor! <3

    SvarSlet
  3. De er så fine!
    Jeg lavede morgenmad til min mor og gav hende noget chokolade, en blomst og en parfume:)

    http://nannasimonsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Vildt fed blog - måske vi kunne følges?
    Følger ihverfald dig nu <3
    Knus

    www.nannafrokjar.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Kan vi få opskriften? de ser læk ud hahah

    SvarSlet