11.05.2013

about my training


Jeg har altid været lidt af en sports freak. Jeg har gået til fodbold de sidste 3+ år, løbet en hel del, elsket idræt i skolen, ydet mit bedste. Mine idræts lærere har altid været imponeret over mig, og har altid sagt: Ida, du skal starte til atletik lige nu! Men det kom jeg aldrig til, og nu føler jeg bare, at det er forsent, desværre. I dag går jeg stadig en del op i sport. Jeg træner gerne hver dag, hvis jeg en dag ikke har tid, så er det også okay. Mit træningsprogram lyder at jeg hulahopper med min vægt ring på 1,2 kg i ca. 30-60 minutter. 15 minutter den ene vej og 15 minutter den anden. Det giver sindsygt mange mavemuskler, og jeg kan tydeligt se forskel på fra 3 måneder siden og så nu. Jeg har faktisk altid haft en okay flad mave, men nu er mine muskler bare en del tydligere, hvilket jeg godt kan lide, hehe. Mit mål er faktisk, at man skal kunne se mine mave muskler, ikke sådan overdrevet, men bare lidt. Hvis jeg ellers får tid hver dag, så tager jeg omkring 100-300 mavebøjninger - ikke i træk, men måske 50 om morgenen, 50 om middagen, osv. Deler det lidt op, så det ikke er for hårdt. Hvis jeg så er rigtig sporty, så løber jeg meget gerne en tur på 2-3 km - ikke langt overhovedet, men bedre end ingenting, vil jeg sige. Det gør jeg for det meste 2 gange om ugen, ville ønske jeg havde mere tid, men det har jeg altså bare ikke, desværre. De dage hvor vejret er dårlig, så tager jeg ned i træningscenteret, hvor jeg løber i 20 minutter på løbebånd og så bruger jeg nogle forskellige maskiner. Jeg tilbringer for det meste 1-2 timer dernede, og det er nok en gang om ugen. Jeg håber, at dette indlæg kunne inspirere jer lidt, da der er mange, som har efterspurgt det. En gang i næste uge tror jeg, at jeg lavet et indlæg omkring min kost, hvis det altså interesserer jer? Kys


13 kommentarer:

  1. det er ikke for sent at starte til atletik! jeg startede i en alder af 13! og det er jeg virkelig glad for, gør det!

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. har faktisk lige selv været ude og løbe 4 km, tror lige jeg vil lave 50 mavebøjninger - haha.

    SvarSlet
  4. Elsker også sport, og vil ønske at jeg også havde mere tid til det. Lav meget gerne et indlæg om din kost - kan godt bruge noget inspiration derfra :-)

    SvarSlet
  5. Jeg elsker også sport, og det er fedt at du også elsker det :)
    Lav meget gerne et indlæg med kost.
    Knus

    SvarSlet
  6. Lav et indlæg om kost og tips!!! <3

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Hej Ida:) Fandt dig via instagram og er helt forelsket i din blog!!
    Har du lyst til at følges? Følger i hvert fald dig nu ;)

    Kig forbi:)
    http://amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Hej Ida:-)
    Hvor har du købt shortsene på billedet henne?

    SvarSlet
  10. Fin blog du har, skal vi følges? Følger dig nu :)
    Kig forbi: Astrid-thetrueme.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. Rigtig god blog! Er nu fast læser <3

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. hullahopringen er virkelig god at træne med! :)
    rigtig godt billede!

    Beautymorebeauty.blogpsot.dk

    SvarSlet
  13. Hvor har du købt hulahopringen? Hjælper den selvom den kun vejer 1,2 kg?

    Ved du om sjipning giver tykke eller tynde ben? :)

    SvarSlet