03.04.2013

wearing black and white



| strik fra gina tricot - nylonstrømper fra H&M - bumbag fra neye - armbånd købt i egypten - lang top fra pieces - sko fra converse allstar |

I dag har jeg været en dejlig tur med min skønne veninde Julie inde i byen. Faktisk, så er jeg lidt glad for, at der er lockout, da jeg slet ikke magter skole, haha. Hvad synes I egentligt om det? Udover at vi jo havde fri i dag, så skinnede solen også helt vildt! Jeg tog mit pels ud af min vinterjakke, så jeg kunne få den på som en slags forårsjakke - smaaart. Jeg fik dog ikke købt noget, men jeg kiggede efter en ny mascara, og jeg kan simpelthen ikke beslutte mig.. Hvad bruger I af mascara, og kan I anbefale den? Jeg har kilometer lange øjenvipper, så helst ikke noget der giver mere længde, æhæ. Jeg håber, at I har haft en dejlig dag i det gode vejr! Kys

30 kommentarer:

  1. Wow Ida - beundre virkelig dit udseende....!
    Jeg har en mascara fra L'ORÉAL paris, som hedder VOLUME MILLIONS de CILS:-) Den er vild god!

    Idas-notebook.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Ida! Og tak for anbefalingen af mascara. Jeg kigger på den ;-)

      Slet
  2. Årh, smukke Ida! Håber også du har haft en dejlig dag, og hvor er din stil altså super fed! ♥

    SvarSlet
  3. Hvor redigerer du dine billeder? :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig fedt outfit, kan godt lide at det er meget simpelt + Du er virkelig pæn :)

    kig gerne forbi!
    http://emiliesaltogintet.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. The colossale vollume fra Maybeline, Den skiller dine øjenvipper og giver meeeeeeeget volumen!

    www.emmaworup.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaak for anbefalingen Emma! :-)

      Slet
  6. Fedt outfit! :)


    http://life-is-pure-love.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Fedt outfit. Kan ALTID anbefale clinique! - har selv den grønlige som er super!
    Regner med jeg selv vil prøve den nye hvide, med grønne børste næste gang ; )
    Knus
    http://juliefisker.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Så smuk du er <3

    astasand.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Hold da op, hvor er du bare smuk!
    Jeg bruger selv Nilens Jord Jumbo Lashes, men den vil jeg nu ikke anbefale, da den klumper irriterende meget :(

    knus
    mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Maria!
      Lidt ærgeligt, at den klumper, øv :-( men tak fordi du siger det!

      Slet
  10. Så smuk!

    mielouise.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. Smuk, smuk, smuk - og lækkert outfit!

    SvarSlet
  12. Vildt fedt outfit :)

    followmypictures.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. Rimmel london sexy curves er god

    SvarSlet
  14. Fedt outfit.
    vil du ikke tjække min blog:-)

    fashionbyrigmor.blogspot.dk

    SvarSlet
  15. Du er virkelig smuk!

    SvarSlet