04.04.2013

march favorites


Strik - min dejlige strik i farven lyserød. Den har jeg virkeligt holdt af i marts måned, da der ikke har været helt forår endnu. Den er fra Only og jeg har givet 179 kroner for den. Body butter - en dejlig fugtighedscreme til kroppen med duften af jordbær. Den er meget sød og fedtet/kilstret, men super dejlig at tage på, når man er på vej i seng. Ringe - mine fine ringe fra H&M. Jeg købte nok 10 stk for 29 kroner, så det synes jeg er meget fair, hehe. Jeg bruger dem i hvert fald stortset hver dag! Sko - mine skønne mint grønne nike free run, som jeg fik i fødselsdagsgave tilbage i januar måned. De er super lækre at gå i og så er de bare så flotte, hehe. Hår-olie - min moroccanoil til normalt hår. Det er en olie, som blødgør håret helt vildt og får håret til at dufte lækkert. Den er klart alle pengene værd og kan købes ved de fleste frisøre til ca. 300 kroner. Kys

26 kommentarer:

  1. ELSKER DINE SKO OMG
    ej sygt lækre ting <3

    http://astasand.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Dine sko er såå fede! Ved du om den hjemmeside du har købt dem er farlig at handle på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaak! Det tror jeg bestemt ikke, at den er!

      Slet
  3. Vildt fede ting! Er rigtig vildt med den lyserøde strik :)

    emiliesaltogintet.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Den strik er simpelthen så dejlig at kigge på!

    SvarSlet
  5. Jeg er forelsket i alle dine lækre ting!!!! ARGH <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan kun sige i lige måde Julie!

      Slet
  6. virkelig skønne ting! Tænkte lige på hvor du egentlig redigerer dine billeder, de er så fine og lyse :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det! Jeg redigerer dem i camera bag 2 :-)

      Slet
  7. De er så fantastisk flotte de sko :)

    http://pernillefriis.blogg.se/

    SvarSlet
  8. virkelig skønne ting! Kunne godt bruge det hele :)

    http://josefinechristensen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  9. Du har så god smag mus! Kys // Livilovelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. Jeg forstår dig fuldt ud!!!! ;)

    SvarSlet
  11. Lækre ting! Har også den body-butter med jordbær :)

    www.warmasthesun.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Vildt lækre ting! Vil du ikke linke mig hjemmesiden hvor du har købt skoene eller hvor de ihvertfald kan købes, de er super fede! (-:

    SvarSlet