10.04.2013

essie : spaghetti strap


 Her er min absolut yndlings neglelak, som jeg har fra det populære neglelak mærke Essie. Jeg har vist den i en video før, men man kan meget bedre se den her, hehe. Jeg er blevet helt vildt med sådan en "baby" lyserød her på det seneste, og jeg synes bare, at den er sååå flot! Farven er både meget naturlig og så alligevel super flot på samme tid, hvilket jeg godt kan lide. Har I også en del neglelakker fra essie, eller kører i et helt andet mærke? Og hvad er din absolut yndlings? Kys

5 kommentarer:

  1. rigtig flot farve! Du skulle prøve OPI er også et godt mærke! :-)
    Kig forbi og smid en kommentar! (følger dig dig nu via bl og gfc)

    - kram http://celinahuynh.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Har den også! Den er så skøn og passer bare til alt!
    Elsker din blog, og håber du vil tage et kig ind på min nye blog http://marialorentina.blogspot.dk!

    Knus

    SvarSlet
  3. Leder selv efter en flot babylyserød neglelak, så måske er den der den helt rigtige? Elsker selv Essie, så måske skulle jeg købe den.

    Har et spørgsmål, som du måske kunne hjælpe mig med? Jeg blogger selv og er derfor i gang med et par justeringer til min blog, men html-koderne er helt anderledes nu - i farver og så videre. Ved du hvordan man centrerer indlægstitel, dato og fjerner skygger på billeder?

    Tak på forhånd - er fast læser af din fantastiske blog! :)

    SvarSlet
  4. Elsker din blog! :)

    http://mixedbows.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Har også neglelakken, den er virkelig fantastisk, men ellers kan jeg også utrolig godt lide Essies Mint Candy Apple og Essies Pearly White :-)

    SvarSlet