09.04.2013

blog recommendations

Den utrolig inspirerende pige bag denne blog hedder Nanna. Kendt som Nanna Krautwald. Hun har en utrolig god stil og så poster hun simpelthen bare de fedeste billeder! Lækkert design og det hele. Det sidder lige i kassen.

Bag denne blog har vi Anna Engstrøm. Hendes blog finder jeg utrolig interessant! Hun ligger de mest cool'e billeder op. Hendes blog er simpelthen bare gennemført! 

Sødeste, smukkeste, inspirerende, kunne blive ved(..) Kirstine. Jeg elsker personligt hendes blog mere end noget andet. Alle hendes lyse og skønne billeder. Hendes positive side, gør mig så glad. Bare det at gå ind på hendes blog spreder god stemning, synes jeg. Jeg opfordrer jer til at kigge forbi denne fantastiske blog.

Utrolig inspirerende Pernille, som står bag denne. En meget sort & hvid blog, hvis man er til det. Jeg har altid været vild med det sorte og hvide look, og hun gennemfører det bare helt perfekt! 

Åh gud, så kom vi til denne utrolige pige, Julie. Hendes blog er klart også en af mine yndlings. Super flotte farver og gennemførte indlæg! 

8 kommentarer:

  1. Thanks for all these recomendations, i'm going to check out all of them :) xx

    Check out my blog!♡

    SvarSlet
  2. Hvor er du dog gudeskøn! Mange tak for de mange søde ord Ida & helt ærligt, kan altså kun sige i lige måde <3 Kys

    SvarSlet
  3. Hvor er du dejlig Ida, inderligt - i lige måde! Du kan være så pavestolt af dig selv og din blog - kyyyys

    SvarSlet
  4. ej hvor er du skøn ida!!! mange mange tak!
    <3 <3 <3
    knus

    SvarSlet
  5. Hej Ida! Ude i siden har du ikoner for blog lovin og det der. Hvordan har du fået det?
    - Du kan bare svare mig over mail
    wboedker@gmail.com
    www.emmaworup.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Hej Ida !:)
    - Vil du ikke lige tjekke mit spørgsmål
    til dit værlse ? Det er den siste ? <3

    SvarSlet