16.04.2013

dr denim jeans



Nu har jeg i.. jeg ved ikke hvad.. maaange måneder kigget og sukket efter disse dr denim jeans. Så i torsdags i sidste uge, var jeg tilfældigvis med min mor inde i byen, hvor jeg bare måtte have dem! Ja, der blev så lige trukket 400 kroner fra min kære konto, men jeg synes, at de bestemt er pengene værd! De er så lækre og bløde. Jeg valgte dem i lavtaljede, da jeg aldrig rigtigt har brudt mig om højtaljet bukser, så de er super fine. Har I også selv sådan et par? Kys

29 kommentarer:

  1. De er vildt fede! har desværre ikke selv et par :)

    Knus
    http://emiliesaltogintet.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hvordan har du så tynde lår og sådan en lille numse? :) og sådan en slank og smal mave? :)

    mielouise.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hvor er du sød! Tager alt sammen som komplimenter ;-) Jeg træner og spiser nogenlunde sundt og varieret.

      Slet
    2. Det er skam også komplimenter! :)
      -Hvad træner du? Og hvilke maskiner? eller øvelser? :)

      Slet
    3. :-)
      Jeg hulahopper 30-60 minutter med en vægt ring om dagen. Tager 100-300 mavebøjninger om dagen. Løber gerne flere gange om ugen :-)

      Slet
    4. Har det hjulpet? Kan du se forskel fra siden den dag du begyndte? Hvad har det gjort ved din krop? Hvordan har du tid til det? :)

      Slet
  3. De er super dejlige! ejer selv 5 lækre par.
    Og hvor er du dog flot og tynd! Knus
    Har faktisk lavet en bloganbefaling til din blog, måske du vil kigge?

    Cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, 5 par! Ville med glæde eje 5 par, haha. Og tusind tusind tak! Det er jeg såååå glad for. Kigger forbi nu! :-D

      Slet
  4. De er virkelig de mest behagelige bukser jeg nogen sinde har haft :) Klart pengene værd.

    http://pernillefriis.blogg.se/

    SvarSlet
  5. Ja, jeg har her for ca. en uge siden købt et par til min konfirmation! de er så gode og de sidder så perfekte på mig! jeg tror de ville kunne passe næsten alle! man kan jo ikke andet end at anbefale dem! :)

    amalienl.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret! Held og lykke med din konfirmation! :-)

      Slet
  6. Du er helt seriøst perfekt Ida! De pæneste ben, den ejligste bagdel(haha), og en guddommelig mave!!!
    Og de bukser, de kan helt sikkert anbefales. Ejer selv de samme som dig, og jeg bruger mine hele tiden, man får den dejligste numse i dem, og intet bedre end de bukser. Elsker mine og alle burde helt sikkert eje sådan et par! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er langt fra perfekt søde Tenna! Men hvor er du dog dejlig <3 Og jeg er helt enig i dine ord ;-)

      Slet
  7. Du er virkelig smuk! hvilket program bruger du til at redigere dine billeder? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde. Jeg bruger camera bag 2.

      Slet
  8. Jeg har 3 par højtaljede!
    www.emmaworup.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Jeg har ikke et par, men de er da for fede. Kunne godt overvejes, nu er vi bare så heldige at vejret forhåbentlig snart hedder shorts :D Knus.

    http://josefinechristensen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  10. årh de er bare monsterfede, er selv på udkig efter nogle! hvordan er de i størrelsen?:) elsker din blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Til mig er de i en størrelse small, og de passer perfekt! Tusind tak :-)

      Slet
  11. Nu har jeg kigget på de bukser SÅ lang tid!! Må ud og skaffe mig nogle, så snart jeg får pengene til det ;-)

    SvarSlet
  12. Hvad hedder modellen? (;

    SvarSlet