17.04.2013

brunch with my best friend



I dag har jeg startet dagen med 1½ times præst undervisning. Derefter tog Frederik og jeg hjem til mig, hvor vi lavede lækker brunch. Tallerkenen bestod af scrambled egg, bacon, jordbær, kiwi, bananpandekager og blåbær smoothie. Det smagte sååå lækkert og jeg havde virkeligt glædet mig til denne morgen, haha. Især i selskab med min dejlig ven. Senere i dag tager jeg et smut ind til byen for at finde ud af, hvad jeg ønsker mig i konfirmations gave lidt mere præcist og så senere hjem til min far. Jeg håber, at I nyder dagens skønne vejr og ikke mindst får en dejlig dag! Kys

Blåbær-jordbær smoothie

2 dl blåbær
1 dl jordbær
ca. 3 dl vanilje yoghurt (fedtfattig) fra cheasy
Evt. en skive kiwi


How to do

Blend alle ingredienserne i en blender og kom derefter smoothien op i to små glas eller et stort glas til en person. Pynt evt. med kiwi på kanten.

14 kommentarer:

  1. Åjh, hvor ser det lækkert ud! <3
    Knus Anya.
    http://ingoldwetrust-anya.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det ser så skønt ud!
    Knus

    www.josefinechristensen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hvor ser det lækkert ud!! Kunne godt bruge en god brunch snart, haha

    http://pernillefriis.blogg.se

    SvarSlet
    Svar
    1. Brunch er altså også bare en god start på dagen!

      Slet
  4. Har du helt fri fra skole under lockouten, søde Ida?



    Du er forresten på vi unges hjemmeside, men det ved du vel?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har 4 timer og 2 timers præst om ugen :-)

      Hehe, ja det ved jeg godt. Det er ved at være et stykke tid siden.

      Slet
  5. Åh hvor ser det dog lækkert ud, og hvor lyder det hyggeligt :)

    knus
    mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Det ser virkelig lækkert ud!

    SvarSlet
  7. Det ser altså bare vildt godt ud. Fik noget der lignede her til mors. Og de der bananpandekager er heller ikke dårlige ; )
    http://jamaiisvu.blogspot.dk/
    (I må meget gerne følge den, hvis den interessere jer. Det ville gøre mig glad : ))

    SvarSlet
  8. Ihh, det ser lækkert ud!

    SvarSlet